2024-10-04 13:00 CEST

Inbjudan till Green Landscaping Groups kapitalmarknads­dag 2024

Green Landscaping Group bjuder in investerare, analytiker, finansiell media och andra intressenter till en kapitalmarknads­dag den 27 november 2024.

Kapitalmarknads­dagen kommer att arrangeras som ett digitalt event med möjlighet att delta via webbsändning. Under eventet kommer Green Landscaping Groups VD Johan Nordström och övriga medlemmar ur koncernledningen att presentera bolagets verksamhet, utveckling och strategi. Sändningen börjar kl. 13:00 CET och avslutas cirka kl. 16:00 CET.

Kapitalmarknads­dagen kommer att genomföras på engelska och deltagarna kommer att ha möjlighet att ställa frågor muntligt via telefonkonferens och att lämna in skriftliga frågor under evenemanget.

Anmälan till kapitalmarknads­dagen krävs via länken: https://edge.media-server.com/mmc/p/xqf7ztg8

Registrering via telefonkonferens för muntliga frågor kommer att finnas tillgänglig närmare evenemanget.

Efter evenemanget kommer sändningen och presentationerna att finnas tillgängliga på Green Landscaping Groups webbplats.

Informationen lämnades, genom nedanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 4 oktober 2024 kl. 13:00 CEST.